2013/07/28

Run-D.M.C. and A-Trak
Adidas newly launched 2013 global campaign “Unite All Originals.” The Campaign has brought together Run DMC and A-Trak, aside from the artists’ different contexts, the campaign makes sense. 
 アディダスはRun-D.M.C.とA-Trakを起用して2013 Fall/Winter Campaign「Unite All Original」を8月1日にスタートする。かつてのニュースクールラッパーの旗手と、かたやバトルDJ世界を制覇したTurntablistの組み合わせで、オリジナルスの文字通りオリジンを問い直すキャンペーンである。
Run-D.M.C. has a longstanding relationship with adidas following the release of a certain 1986 single, that which helped bring hip-hop into popularity, while A-Trak has played an integral role in meshing rap with electronic music. 
アディダスは1986年にRun-D.M.C.を起用して「My Adidas」キャンペーンを展開した。このとき連動してリリースされたのが「My Adidas」と「Walk This Way」のシングル2曲だった。2011年にはキャンペーン25周年を記念してShell Top adidasの記念モデルを発売している。
Adidas formed a long-term relationship with Run–D.M.C. and hip hop. The success of Raising Hell is often credited with kick-starting hip hop's golden age
今回のUnite All Originalsキャンペーンはオリジナルスの全プロダクトを結びつける意味に加えて、Run-D.M.C.とA-Trakのパフォーマンスユニット、Run-D.M.C.と消費者のインタラクティブも意味している。

キャンペーンは2ステップで構成される。第1ステップはRun-D.M.C.とA-Trakのコラボレーション。第2ステップは消費者がヴォイスコマンドとビジュアルイフェクトでRun-D.M.C.のインタラクティブフィルムを鑑賞できる。

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